کمپانی‌ها با سختی زیادی ریسک بازریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ را قبول می‌کنند اما در اغلب موارد دیری نمی‌پاید که چرخ پیشرفتشان در اجرای هر آنچه برای بازاریابی لازم است، پنچر می‌شود. بخش عمده‌ای از این شکست به کم و کاستی‌های ذهنمان برمی‌گردد که ما پیرامون مفهوم و شکل‌گیری اولین کمپین دیجیتال مارکیتنگ داریم.

در بازاریابی دیجیتالی از تمام ظرفیت‌های آنلاین و غیرآنلاین موجود برای اطلاع‌رسانی به مشتری و آگاه کردن او از یک خدمت یا کالا استفاده می‌شود. به این شکل که یک چرخه از تمام ابزارهای آنلاین و غیرآنلاین بین مشتری و عرضه‌کننده شکل می‌گیرد و این چرخه بر حسب وفاداری مشتری و موفقیت ما در جذب او حیات دائمی می‌یابد.

از آن جایی که روز به روز تکنولوژی و ابزارهای ارتباطی گسترده‌تر و پیشرفته‌تر می‌شوند دامنه‌ی فعالیت در کمپین دیجیتال مارکتینگ نیز گسترده‌تر خواهد شد.


Welcome To Hosseini HoMe دیجیتال ,مشتری ,مارکتینگ ,دیجیتال مارکتینگ ,کمپین دیجیتال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید پروژه با کارت شارژ خرید و فروش سنگ ساختمانی نقد حال بازاریاب الان بخر تحویل بگیر